مصاحبه آرشیو خبر ها
زلاتان نه ، موراتا شاید!

زلاتان نه ، موراتا شاید!

مدیر کل یوونتوس بپه ماروتا شایعات زلاتان ابراهیموویچ را رد می کند و اعتراف می کند که وضعیت آلوارو موراتا به رئال مادرید بستگی دارد:

 

من قبل از این هم وضعیت موراتا را شبیه شمشیر دامکلس که بالای سرمان آویز است توصیف کرده بودم، موراتا به ما گفته است که دوست دارد با ما بماند و ما می دانیم که بازیکنی که در دستانمان است یک جوان آینده دار نیست، بلکه بازیکنی ثابت شده است. می خواهیم که آینده را پیرامون این بازیکنان جوان بسازیم و تلاشمان را خواهیم کرد، اما در نهایت حرف آخر را رئال مادرید خواهد زد.

 

بازگشت ابراهیموییچ به یووه؟

 

او بازیکن فوق العاده ایست، اما ما فلسفه و راهبرد خاص خودمان را داریم، تا الان روی جوانان تمرکز کرده ایم و تلاش می کنیم همین مسیر را ادامه دهیم. ابراهیمویچ قرارداد سنگینی دارد که هیچ تیم ایتالیایی نمی تواند تحمل کند، او می تواند در پاریس سن ژرمن بماند، اما فلسفه ی ما متفاوت است.

 

ماروتا ادامه داد:

 

فکر می کنم که درمان ضروری برای تیم های ایتالیایی سرمایه گذاری در سیستم آکادمی جوانان است و ما کاملا نیازمندیم که به گذشته بازگردیم، در آن زمان برای پوشیدن لباس لاجوردی رقابت بیشتری وجود داشت. در ایتالیا تیم هایی وجود دارند که 11 بازیکن خارجی در ترکیب ثابتشان دارند و این درست نیست. ما هنوز نیاز به پیشرفت داریم، من از رویکرد ساخت ایتالیا حمایت می کنیم و ایمان دارم که با استفاده از بنیانی از بازیکنان ایتالیایی، می توانید به موفقیت های اروپایی برسید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: